اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۰۳۳۶

سفیر ایران در امان: از موضع اردن در رابطه با تصمیم اخیر آمریکا حمایت می‌کنیم

سفیر ایران در امان: از موضع اردن در رابطه با تصمیم اخیر آمریکا حمایت می‌کنیم
رییس کمیته فلسطین پارلمان اردن اعلام کرد که این کمیته در نشست کمیته اجرایی اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در تهران شرکت خواهد کرد.
۱۲:۱۰ - ۲۲ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

 به نقل از خبرگزاری مدارالساعه، یحیی السعود رییس کمیته فلسطین در پارلمان اردن در دیدار با مجتبی فردوسی‌پور سفیر جمهوری اسلامی ایران در اردن نقش ایران و حمایت آن از موضع اردن و تلاش‌های ملک عبدالله دوم در مورد مساله فلسطین را ارزشمند برشمرد.

رییس کمیته فلسطین در پارلمان اردن بر عمق روابط ایران و اردن و همچنین نقش کشورهای اسلامی در رابطه با مساله فلسطین تاکید کرد.

وی افزود: تمام کشورهای عربی و اسلامی باید متحد شوند و با تصمیم دونالد ترامپ، رییس‌جمهور آمریکا برای انتقال سفارت آمریکا به قدس و به رسمیت شناختن شهر به عنوان پایتخت اسرائیل مقابله کنند.

در این دیدار مجتبی فردوسی‌پور از رییس کمیته فلسطین دعوت کرد تا در نشست اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی که قرار است در تهران برگزار شود، شرکت کنند.

یحیی السعود نیز این دعوت را پذیرفت و اعلام کرد که کمیته فلسطین در این نشست شرکت خواهد کرد.

از سوی دیگر مجتبی فردوسی‌پور سفیر کشورمان در اردن از نقش اردن در حمایت از مقدسات مسلمانان و مسیحیان تمجید کرد و گفت: ایران از موضع اردن در رابطه با تصمیم اخیر آمریکا حمایت می‌کند.

وی با اشاره به ضرورت تقویت روابط دوجانبه، گفت: ما آماده مشورت به منظور افزایش همکاری و گسترش سفرهای متقابل هستیم.

به گزارش ایسنا، نشست اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی قرار است ژانویه 2018 دی ماه امسال در تهران برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین